Home » , , , , , , , , , , , » BUGÜN NE GİYDİM *** JEAN GÖMLEK / RENKLİ PANTOLON ***

BUGÜN NE GİYDİM *** JEAN GÖMLEK / RENKLİ PANTOLON ***

Havalar ısınıyor, güneş kendinizi bulutların arasından gösteriyor, önce mont/kabanlar sonra hırkalar yavaş yavaş üstlerden atılmaya başlıyor. Bahar çok keyifli, bu hafta sonu bahar günlerinden biriydi, ne üşüdüm ne çok terledim. Bu havaları çok seviyorum, Mayıs çocuğu olduğum için mi acaba? :)

İşte güneşi görünce ben dolabımdaki renkleri daha sevmeye başlıyorum, renkli pantolonlarıma merhaba diyorum!








Saçlarım gün geçtikçe akıyor. Hatta geçen bir lansmanda '' kına mı? '' diye soranlar oldu :))) Bir süre daha iyice akmasını bekliyorum üzerine yeni renk uygulamak için, kızıllıktan kurtulmanın en iyi yolu akması diye düşünüyorum şimdilik, başka bir işlemle yormak istemiyorum saçlarımı.

Bu hafta sonu Çengelköy ve Emirgan 'da geçti, çok keyifli idi. Güneş hep böyle olsa <3 p="">

Siz neler yaptınız?


Gömlek : Home Store
Pantolon: T-Box
Çanta: Y- London


RENKLİ GÜNLER ^_^
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Blogger Adult Tema | I LOVE GooGLe
Copyright © 2013----2023 Android Apk - All Rights Reserved
Tema Design by Yeni Website Template
Yer Sağlayıcı Blogger