Günaydın herkeslere :)
Eveeeeet, yıllardır siyah uzun saçları ile tanınan ben bakın ne yaptım kendime :P
Haftalardır yapsam mı yapmasam mı diye diye sonunda siyah saçlarımdan arındım. Yıllardır cesaret edemediğim ama hep istediğim şeyi nasıl olsa düğünü aradan çıkardığım için yaptım. Saçlarımın rengini doğal zanneden ne kadar çok insan varmış, ben kahve olmak istiyorum boyayacağım deyince '' aay saçlarına yazık boya sürme '' diyen çok oldu ama siyah saçlar bana ait değil ki. Yaklaşık 5 senedir 3 ayda bir boyuyorum. Kendi rengim koyu kumral. Şimdi geçiş yapmak istediğim renkte öyle.. Amacım saçlarımı boyamamak ama kumral olabilmek için baharı bekleyeceğim.
Şimdilik, ilk aşamada saçımı yormamak, yakmamak, küstürmemek için çok fazla açmadık. Bakır rengi kırabilirdi kuaförüm ama yok dedim, doğal olarak akar gider o, ben beklerim. Bu nedenle bakır çikolata kahve oldum!
20 gün boyunca her gün saçlarımı yıkacağım, yeni açıldığı boyandığı için tabii hemen kusacak üstteki boya. 20 gün sonra tekrar boyayacağız ama bu defa ve her seferinde biraz biraz kül ekleyip kumral tonlara geçeceğim. Kendi saçımın rengine yani koyu kumrala dönünce artık boyama işine son vereceğim. ( tabii siyah saçı özlemezsem ). Her ne kadar çok yüklenmedik desem de yıllardır siyah olan saçları açtık, bitkisel bir açıcı ve silici kullanıldı. Buna rağmen elbet yıprandı bende 4 parmak kadar o kötü olan uçları kestirdim. Eğer sizde açma işlemi yaptırıyorsanız kestirin. Hep dediğim gibi sağlıklı kısa saç sağlıksız upuzun saçtan iyidir. Birazda kat verdiler, hiç sevmem ama hazır değişmişken tam olsun dedim.
Şimdi artık benden bool bol saç bakım postaları okursunuz bende tüm bütçemi saç bakım ürünlerine ayıracağım bir süre. Bahara kadar yorucu bir süreç bekliyor bizi ama koruyup kollayacağım saçlarımı :)
Aaay amma çok konuştum, hadi yorum yapın. Nasıl olmuş sizce?
RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:
Yorum Gönder